Procházka lesem

7. srpna 2016 v 20:07 |  Výlety
Původně jsme se vydali na túru z Tesáku na Kelčský javorník. Bohužel jsme trasu neměli nastudovanou, a tak jsme museli improvizovat. Počáteční stoupání do prudkého kopce se nám ani trochu nelíbilo. Pauzu jsme si udělali u kamenných mohyl.

Hrdla jsme svlažili vodou a mohli jsme pokračovat dál.

Nakonec se z túry stalo opět houbaření. Byli jsme nuceni předčasně sníst svačinu, abychom uvolnili místo v batohu. Tentokrát to nebylo hlednání, ale sbírání a vybírání si. Sotva jsme se sehnuli k jedné houbě, uviděli jsme desítky dalších. Na večeři jsme měli samozřejmě houbovou omáčku, ostatně jsme si ji po 10km zasloužili :)

Krásný nedělní večer přeje
Karla

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Petra Petra | Web | 8. srpna 2016 v 16:58 | Reagovat

Žlutá turistická trasa a kamenné mohyly před Čerňavou :-)
Karlo, přesně tady někde jsme minulý týden také přemýšleli nad tím, kde nás žluté značky vedou a při nápadu nafotit si kamenné mohyly jsem zjistila, že mám foťák těsně před vybitím a hlavní cíl výletu rozhlednu na Kelčském Javorníku v nedohlednu :-D Nakonec jsme k cíli dorazili a pár fotek z rozhledny se podařilo nafotit. Někde jsem vyčetla, že Čerňava se dá obejít po lesní cestě skoro po vrstevnici a nemusí se jít tak fyzicky náročný výstup ;-)
Přeji tvému blogu mnoho čtenářů, kteří se budou rádi vracet ke tvým článkům, Petra.

2 karlakarla1 karlakarla1 | Web | 8. srpna 2016 v 17:29 | Reagovat

[1]: Děkuji za přání :-) Začínám mít pocit, že nám tahle túra není souzená, protože už jsme se ji snažili jít podruhé. Snad se napotřetí zadaří. Myslím, že vím, která lesní cesta to je, tuším, že jsme se po ní vraceli. Budu to muse do příště pořádně nastudovat :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.