Velikonoce na horách II. - Geisterklamm

17. dubna 2017 v 8:53 |  Výlety
Při výběru výletu jsme dali na doporučení domácích a také na dobré recenze na internetu. V baru jsme se Anke zeptali, zda doporučovaná atrakce Geisterklamm již otevřená. Tvrdila nám, že se obává, že ne. Pro jistotu jsme si tuhle informaci chtěli ověřit ještě u majitele penzionu. Překvapeně zvedl obočí a dotazoval se, kdo nám takovou hloupost řekl. Když jsme zmínili Anke, zasmál se a pronesl: "Ona je z Berlína." Z jeho tónu jsme vycítili, že být z Berlína, resp. Německa jako takového, je zde bráno jako diagnóza. Bavili jsme se tím celou cestu.
Byli jsme rádi, že tohle překrásné místo bylo otevřené. Soutěskou jsme procházeli díky hliníkovým lávkám a visutým mostům. Dokonalý výhled na průzračně čistou vodu a krásné vodopády byl zaručen.

Celou trasou provádí návštěvníky díky informačním cedulím vodní skřítek. Mohli jsme se tak dozvědět spoustu zajímavých informací a zvláštností souvisejících s tímto místem.

Ačkoli bylo všude uvedeno, že trasa není vhodná pro psy, potkali jsme minimálně jednu rodinu, která se svým mazlíčkem šla. Vzhledem k tomu, v jaké výšce se lávky nachází a že se jedná o hliníkové rošty, museli pejsci skutečně trpět. Výlet bych nedoporučila ani těm, kteří se bojí výšek. Všichni ostatní by si jej ale uričtě moc užili.

Cesta zpět k parkovišti vedla pohodlnou lesní pěšinkou kolem typické Tyrolské horsché hospůdky, kde jsme si dali na posilněnou párek a kochali jsme se výhledm do údolí.

Kousek nad hospůdkou se pásly kozy.

Kousek dál jsme překročili státní hranici mezi Rakouskem a Německem.

A nakonec jsme obdivovali stromové stonehenge.

Pokud někdy budete v téhle části Rakouska, můžu výlet do Geisterklamm jen doporučit. Byla to nádhera!

Krásné velikonoční pondělí,
Karla

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Marcela - Nordic Passion Marcela - Nordic Passion | E-mail | Web | 17. dubna 2017 v 9:40 | Reagovat

Tak to verim, protoze to nadherne vypada. Krasny den. M.

2 U Karly U Karly | Web | 17. dubna 2017 v 9:59 | Reagovat

[1]: Bylo to opravdu nádherné. Ale vůbec si neumím představit, kolik práce musela dát výstavba :-)  K.

3 werka13 werka13 | E-mail | Web | 17. dubna 2017 v 11:43 | Reagovat

To byl fakt nádherný výlet. Na těch lávkách bych se určitě bála (já se v podstatě bojím i na třetí šprušli na žebříku:-D ), ale ve Slovenském ráji jsem taky rošty (které navíc neměly zábradlí, ale jen ve skále řetěz na přidržování) zvládla i se svými strach).
Geisterklammm si budu určitě pamatovat jako tip, kdybychom do Tyrolska zavítali. Každopádně díky za krásnou fotoprocházku

4 Danka Danka | E-mail | Web | 17. dubna 2017 v 11:59 | Reagovat

Jendou jsem viděla i cedulku, že zakazují vstup do rokle na podpadcích, asi měli zkušenost, že to někdo zkoušel :-D Jinak moc krásný výlet jste si udělali, to by se mi taky líbilo. Krásný den D.

5 Henrieta Henrieta | E-mail | Web | 17. dubna 2017 v 13:01 | Reagovat

Ač to musel být překrásný zážitek, já bych to absolvovat nemohla. Na lávku bych kvůli svému strachu z výšek nevstoupila:-(
Jsi hrdina.
Henrieta

6 U Karly U Karly | Web | 19. dubna 2017 v 20:01 | Reagovat

[3]: Stáni, něco podobného, jak popisuješ, jsme absolvovali v létě, psala jsem o tom jeden ze svých příspěvků. Tam už šlo skoro o život, následující den jeden turista tu túru nepřežil. Od té doby jsme hodně opatrní. Hezký večer, K.

7 U Karly U Karly | Web | 19. dubna 2017 v 20:03 | Reagovat

[4]: Dani, tak to jsi mě pobavila :-D Já totiž nosím podpatky hodně, ale v rokli jsem v nich ještě nebyla :-D K.

8 U Karly U Karly | Web | 19. dubna 2017 v 20:05 | Reagovat

[5]: To je škoda, protože ty pohledy jsou nádherné! :-) K.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.