Cesta za sněhem I. Bad Dorfgastein

31. prosince 2017 v 13:25 |  Výlety
Využili jsme s manželem pár dní volna a vyrazili na na poslední chvíli naplánovanou mini-dovolenou do Rakouského Bad Dorfgastein. Strávili jsme zde krásné tři dny. Na místo jsme dorazili až kolem desáté hodiny večer. Ubytovali jsme se v příjemném rodinném hotelu. Už jsme nepočítali s tím, že bychom v tuto pozdní hodinu mohli dostat něco teplého k jídlu. Překvapil nás však kuchař, syn majitele, který nám nabídnul polévku. Hned se nám lépe usínalo :-) Druhý den ráno jsem se nemohla vynadívat na zasněženou krajinu.

Po snídani jsme vyrazili na procházku na hrad Klammstein. Hrad je v soukromém vlastnicví a majitelé jej postupně rekonstruují z naprosté ruiny. Milý pan kastelán nám o hradu a jeho histroii podal vyčerpávající výklad, včetně legend, které se k tomuto místu i jeho okolí váží.

Cestou zpět jsme se kochali zamrzlými vodopády.

A já jsem si i popovídala s koňmi.

Užijte si poslední den v roce podle svých představ a do nového roku vkročte s úsměvem na rtech, pocitem štěstí, pohody, lásky a plni zdraví a očekávání, co krásného nám rok 2018 přinese.

Děkuji vám všem za přízeň v roce 2017 a budu velice ráda, když mi ji zachováte i nadále a do prvních lednových dní vkročíte se mnou prostřednictvím večerní procházky po Bad Gasteinu, na kterou vás zítra na svém blogu srdečně zvu.

Krásný den i večer vám přeje Karla!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.