Červen 2018

Zell am See

9. června 2018 v 19:07 Výlety
První den jsme zakončili dalším vodním prvkem - tentokrát v Zell am See. Bylo zde o poznání více lidí, než na předchozích místech. Pohled na hladinu jezera, ve které se zrcadlily zelenající se stromy a vonící šeříky, stál ale za to.

No uznejte sami, potřebuje tohle komentář?

A pak už jsme u skleničky vína plánovali další den a odpočívali.

Mejte fajn víkend,
Karla

Seisenbergklamm

6. června 2018 v 19:01 Výlety
První den naší mini-dovolené v Rakousku jsme měli nabitý. A byl celý ve znamení vody. Po ochutnání ledovcové vody, jsme pokračovali do soutěsky, kterou kutá horský potok již staletí. I zde už jsme byli, na podzim, kdy jsme mohli pozorovat stráně plné zrajících šípků a zlaté odlesky zbarveného listí. Tentokrát byl pohled jiný, svěží zelená se rozprostírala všude kolem.

Trasa je vhodná pro rodiny s dětmi, není náročná ani dlouhá, ale co se dojmů týče, je neskutečná. Zpátky jsme se vraceli po louce plné lučních květin a volně rostoucí máty. S mamkou jsme neodolaly a natrhaly si spoustu pokladů na večerní čaj - mátu, čerstvé malinové a jahodové lístky, sedmikrásky, hluchavky... Než jsme dojeli do našeho dočasného domova, vše krásně provonělo auto.

Přeji pohodový týden,
Karla

Birnbachloch - Leogang

3. června 2018 v 18:43 Výlety
Poslední dobou se mi nějak nedaří psát články. Podkladů mám ale spousty, tak jdeme na to :-) Během našeho nedávného výletu do Rakouska jsme nesměli vynechat návštěvu Birnbachloch, místa, odkud vytéká ledovcová voda. Před rokem a půl jsem o tomhle místě psala poprvé a jsem moc ráda, že jsme se sem letos vrátili.

Hned na startu jsme využili možnosti půjčit si dřevěné turistické hole.

S nimi se nám šlo hned lépe. Za chvíli jsme se již mohli kochat panoramaty, která nám hory nabízeli i údolím zasypaným zbytky sněhu.

Miluji ten pocit, kdy se před námi z ničeho nic objeví v celé své kráse, zastřený skálou a balvany. Opět nám poskytnul svůj chládek a lahodnou vodu, kterou jsme si plnými doušky vychutnali.

A protože den ještě z daleka nebyl u konce, navštívili jsme ještě Seisenbergklamm, ale o tom zase příště. A tentokrát slibuji, že to bude brzy.